RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Tinggal lagi beberapa hari


Em ...... tinggal beberapa hari je lagi aku akan meninggalkan zaman bujang aku. Persiapan ada lagi yang tak settle tapi tak la banyak sangat. Kini aku kena belajar berkongsi hidup dengan teman hidupku. Tapi sebenarnya aku tak ada masalah sangat sebab aku memang dah bersedia untuk mendirikan rumahtangga cuma kadang-kadang tu ada gak perasaan berdebar dan takut tu. Apa-apa pun selepas ini aku kena kerja lebih kuat dan pandai untuk berjimat cermat.

Yelah kan sebelum kalau tak makan tak kisah sebab seorang diri lepas ni tak leh la anak orang tu ( anak pakcik Mohd Noor) huhuhuhuhuhu. Makan pakai perlu aku titik beratkan tak leh nak pandang remeh jer....





1 comments:

QayQay said...

peeewwiwiiittt...nak kawen dah ye...jangan lupa jemput k..

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy