RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Mak Ngah nak pegi antar duit...


Ari Sabtu ni 24 oktober 2009 mak Ngah,Cu, Ayah Andak dan seorang kawan ayah Andak akan datang ke rumah mak ayah Jua untuk menghantar duit hantaran dan membincangkan dengan lebih lanjut pukul berapa bertunang, pukul berapa akad nikah dan pukul berapa bersanding.

Em nampak gayanya aku dah tak lama akan bergelar suami lagi 30 hari aku akan diijabkabulkan. Tapi kan kenapa ramai sangat orang melawak tentang akad nikah ni. Contoh ayat lawak diaorang ni macam "berapa kali agak2 aok akad nanti?" sampai satu tahap tu nak doakan aku ni supaya 2 3 kali akad peh menyirap darah muda aku ni.....gggggrrrrr

Apa2 pun aku akn cuba melakukan sehabis baik dan mengawal gemuruh di hati ni.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy