RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Futsal....


Em aku nak dekat setengah tahun tak turun padang beraksi main futsal kalau turun pun sekali sekala tu pun just pijak rumput 5, 6 minit keluar...... tah la nak cakap aku dah bosan main futsal ada lah gak....tapi utnuk meluahkan kenapa aku tak ada mood nak main futsal susah nak diungkapkan....
Kengkawan : Weh mierul jom main malam ni?
aku : em... tak la kot bz la...

Itulah jawapan aku kadang-kadang. Tapi aku sebenarnya tak sampai hati nak kecewakan kawan2 yang mengajak aku untuk turun bermain. Kalau setakat nak main saje2 aku turun tapi kalau ada bunyi2 pertaruhan contoh 60-30 ker em aku tak join la kot.

tapi mungkin juga kerana kasut adidas sala ku dah koyak .... tapi tak koyak mana pun ..... hanya hati dan jiwa ku sahaj yang mampu untuk menafsirkan nya.






0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy