RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Kerana mulut badan binasa.....


Hari ni aku dapat cerita yang kurang menyenangkan cerita yang aku sendiri tak paham kenapa timbul isu yang kurang menyenangkan ini.....

Bro : "Aku tak tau kenapa dia sakit hati dengan ko", kata kawan ku.
Aku : "tah la bro, aku pun tak paham lantak dia lah", jawap ku sedikit kebengangan.

Persoalan yang timbul apabila bro mengemukakan soalan yang umum kepada semua yang ada dan mendengar....

Bro : "Pengarah tak puji pun kan tentang program semalam", tanya bro secara umum.
Mangsa : "Aku tak nak pun pujian dari pengarah, tak macam mierul tu sikit-sikit Pn. .....", jawap mangsa tu.
Bro : "la apa kena mengena lak", tanya bro kehairanan.
Mangsa : "Pegi mampus lah sikit-sikit nak pujian dengan Pn. ...", jawapnya dengan berlagak.

Ini lah yang aku pelik kenapa tiba-tiba aku dikaitkan sedangkan aku tak ada ditempat kejadian. Apa lah yang dia sakit hati sangat dengan aku ni. Apa yang aku dah buat. Em bila aku dengar isu ni em aku tau apa yang aku harus lakukan......aku bagi peluang pada dia aku nak tengok sejauh mana dia boleh melangkah dia boleh berlagak pandai.

Moral of the story, kalau baru setahun jagung jangan digelar diri seorang jaguh.....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy