RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Bayu Alam Foto Design.....


Selamat tinggal D'Grafik House......kini aku bersama Bayu Alam Foto Design....Bunyi macam merajuk kan. Tapi sebenarnya tidak aku cuma nak jadikan fotografer sebagai kerja aku yang terbaik dan mampu untuk membantu insan2 yang memerlukan.

Aku : "Bro...apa kata kita create and develop semula perniagaan kita ni..."kataku serius.
Zain : "Dah lama aku nak borak dengan ko" jawap partner aku.
Aku : "So kita nak mulakan dari mana ni?",tanya aku.
Zain : "Ko ada idea nama syarikat?",tanya partner aku ni.
Aku : "Em.. AZ Foto? ZA Foto? UbanZain Fotografer? Bayu Alam? aaaa", jerit aku
Zain : "em ok gak tu Bayu Alam Foto Design".

Bayu...sentiasa kita rasai. Alam...kehidupan kita em sinonim tu and membawa seribu erti tu em beres. Maka dengan azam baru dan semangat yang membara aku bersama2 partner aku (Zain) memulakan fotografer ini dengan matlamat dan objektif seantero dunia...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy