RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Rokok dan aku........



Aku mula2 merokok masa aku kecik lagi tak ingat berapa tahun munkin sekolah rendah kot masa tu rembat rokok datuk saudara aku rokok Golden Horse tu kawan huhuhuhuu.... tapi yang banggangnya aku ni pegi isap dalam tandas kat umah nenek aku kompom la satu umah bau kuikuikui....

Aku ni hisap rokok masa zaman sekolah dulu sekejap2......

"Macam mana tu?"...........

Kalau time terpilih untuk mewakili sekolah dalam bola sepak or hoki aku mesti berhenti merokok jap....macam tu la sampai la aku sekolah menengah tingkatan 5 baru lah aku menjadi perokok tegar...............(wah macam penagih tegar lak .......nauzubillah mintak jauh...)

Tapi aku ada berhasrat dengan Jua (kekasih hati) nak berhenti pabila berkahwin....

Aku : "Sayang abang nak berhenti merokok bila kita kahwin nanti ek", kataku
Sayang : "Em yelah abg dengar je lah", jawap Jua.

Aku tak marah dengan jawapannya sebab aku tau itu hanya kata2 je tah kan aku mampu untuk laksanakan atau tidak..

Tapi masuk hari ini aku dah 3 hari tidak merokok aku cuba untuk merokok tapi tak sampai 2 3 pam aku dah bunag em ada can kot .....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy