RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Mycar Motorclub.....


Putera Racing...Local Team Work...Black Jack... dan pelbagai lagi group keta di Kuala Lipis yang semakin menambat hati pemilik2 kereta di daerah Kuala Lipis, Pahang. Tapi kini muncul satu lagi group keta yang semakin mendapat tempat di kalangan pemuda2 malah pemudi2 di sekitar Kuala Lipis dan Raub.

Dengar khabar nya pelbagai aktiviti telah dijalankan dan dirancang malah sudah beberapa kali kelab ini terpampang di dada2 akhbar Sinar Harian. Kelab ini juga telah semakin maju dengan menyediakan laman blognya tersendiri http://mycarmotorclub.blogspot.com.

Sebagai penanda bagi ahli2 kelab ini sticker yang telah ditempah khas akan terpampang di cermin hadapan kereta mereka dan di belakang kereta.

Apa2 pun saya mengucapkan tahniah kepada pencetus idea sehingga tercetusnya MyCarMotorclub.

Sebelum terlupa cadangan terbaru untuk ahli2 MyCarMotorclub.....30 dan 31 Oktober 2009 konvoi ke Bukit Gambang Resort dan perlawanan futsal di antara Media Pahang di Kuantan.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy