RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Open House En. Zaharin








Setiap tahun bos aku sorang ni memang akan buat open house untuk kawan2 dia and kawan2 orang umah dia. Macam2 makanan yang sedia terhidang cuma tahun ni bos aku ni buat siang tahun2 lepas malam. Tahun ni gak ada menu baru iaitu BBQ dan tukang masak nya tak lain tak bukan aku la dengan poji dan aku import sorang lagi member umah aku dan partner aku Zain. Tapi tahun ni kurang meriah sikit sebab diakhir masa tadi (tatkala menjelang petang) hujan turun dengan lebatnya, nasib baik lah ayam semua dah beres dibakar huhuhuhuhu..... Tapi aku tak nampak la orang opis aku selain abang man and min.... em mungkin diaorang datang malam kot .....apa2 pun thanks ya En Zaharin tahun depan jangan lupa buat lagi..............opssss terlupa open house kali ni diraikan sekali dengan birthday anak2 dia bagus la boleh jadi papa mithali dan untuk akak (orang umah) mama mithali....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy