RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Nostalgia diabadikan di dalam gambar..


Untuk menambah pendapatan saya sekarang saya berkecimpung di dalam dunia fotografi. Semasa zaman saya belajar di Politeknik Kota Bharu dahulu saya ada mengambik subjek periklanan pada masa itu ada juga terlintas untuk menjadikan fotografi dan editing iklan sebagai kerjaya, tetapi mungkin kerana tiada sokongan dan jurupandu ianya berakhir begitu sahaja.

Sehingga lah seorang rakan saya mencadangkan supaya ianya menjadi satu sumber untuk menambah pendapatan. Dari hobi bertukar menjadi perniagaan. Oleh yang demikian saya kembali mengingati apa yang saya pelajari dahulu.

Tetapi apa yang saya lakukan itu perlukan penggorbanan, penggorbanan yang saya maksudkan itu adalah penggorbanan masa. Yelah masa untuk saya edit, untuk saya ambik gambar dan untuk susun gambar pun memerlukan masa.







0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy