RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Minggu-minggu akhir Bulan Ramadhan


Em minggu ni adalah minggu terakhir bagi Bulan Ramadhan Al-Mubarak....selepas ni kita akan merayakan Hari Raya Aidilfitri.........tapi bagi diri aku ni setiap kali menjelang Aidilfitri aku tidak segembira orang lain kegirangan aku hanya dapat bersama kawan-kawan tapi kawan-kawan pun dah ramai yang kahwin so em dah kurang la sikit nak lepak lama-lama..........tapi sebenarnya aku terasa sayu disebabkan tahun ni tak ramai yang balik aku dan makcik aku jer em kesian mak ngah aku kan kalau tak umah tu penuh walaupun mereka balik sekejap-sekejap............. em nanti macam mana lah kalau aku dah berkahwin umah mertua sebuah umah makngah umah mak abah kat kedah......em ni lah dugaan hidup setiap dugaan dan cabaran kena lah kita hadapi sebagai khalifah di muka bumi Allah ini........ Dikesempatan ini aku mengucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam di mana sahaja kamu berada........pulang lah ke kampung halaman dengan berhati-hati kerana masih ada yang menyayangi kamu.....kuikuikuikui macam pesanan kerajaan jer.

Ops terlupa semalam aku berbuka di Mega View sambutan Berbuka Puasa 2009 bersama MAA Takaful dan MAA Assurance. Meriah sih ramai yang datang dan yang pasti group aku Young Gemilang Consultancy bersama CC yang dikasihi En. Mohd Fahmi hadir seramai-ramainya siap berpakaian Aidilfitri macam dah raya jer kami semalam..........makan macam-macam ketika berbuka peh............





0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy