RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Melancong bersama Team MAA Takaful


Aku tidak pernah terfikir untuk buat pasport buat masa ini tetapi semenjak berkecimpung di dalam industri perunding kewangan bersama MAA Takaful dan MAA Insuran aku berpeluang untuk berjalan-jalan ke negera asing.

Kali ini aku di bawa ke Pulau Batam, Indonesia. Em mungkin tempat nya biasa sahaja tetapi keseronokan melancong bersama-sama dengan rakan-rakan yang berjaya melepasi peraduan ke Pulau Batam. Selain daripada itu rombongan aku juga diturut serta bersama CC Gemilang Consultancy En. Mohd Fahmi dan bos MAA Takaful En. hakim dan En Farid






0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy