RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Hobi dan sukan baruku...


Sukan ini merupakan sukan yang telah lama saya tinggalkan. Aku bermula mempelajari sukan ini di Plaza Angsana Johor Bharu, masa tu aku belajar kat sana. Masa tu macam-macam pertandingan aku sertai dan yang paling manis johan terbuka Kolej Yayasan Johor, peh masa tu bangga sih kuikuikuikui.

Oleh yang demikian tak hairan lah pada hari ini aku masih hebat cuma skill dah tak ada. Sekarang aku cuba untuk mempelajari skill balingan 'hook' iaitu bola melencong tetapi tidak dapat ku kuasai lagi tak tau la kenapa.

Sukan ini juga membolehkan aku semakin rapat dan menambahkan aktiviti bersama orang tersayang kerana si dia juga meminati sukan ini cuma tak ada orang nak mencungkil bakat yang ada dalam diri si dia. Hingga la aku berjaya mencungkil bakat yang terpendam itu. Boleh tahan gak balingan si dia. Apa-apa pun aku bahagia bila dapat bersama dan bermain dengan si dia.



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy