RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Hari Raya 2009


Em dah lama aku tak menaip di dalam Kisah Aku...Kehidupan Aku ni.....Tahun ni sambutan Aidilfitri bagi aku sama sahaja.....tahun ni aku tak ambik cuti just cuti yang di beri je Sabtu, Ahad, Isnin dan Selasa coz ari Rabu aku dah start kerja semula al maklum la nak kawin nanti tak ada cuti lak kan.... simpan cuti untuk kawin lebih bermakna....lagi satu pada mulanya ingatkan saudara mara yang lain tak balik last-last sume ada tapi yang pasti family aku mak ayah aku tak balik em..................tapi tetap seronok.

Tahun ni aku macam ada perubahan sebab aku lebih banyak meluangkan masa bersama keluarga dan di rumah ........... sampaikan member-member aku katakan aku sombong kuikuikui bukan apa aku sendiri tak tau kenapa aku lebih selesa stay kat umah jer....

Walau apa pun tahun ni aku sambut dengan serba serdahana. Maksud sederhana yang aku maksudkan tu aku tak beli baju melayu ( yelah sebab dah buat 2 pasang untuk kawin :-) ) tak beli baju raya, tapi terbeli gak seluar raya (Bonia) sebab seluar tu cantik tu yang beli tu kuikuikuikui....duit raya pun aku tak tukar banyak tahun ni kira bersyukur la ada gak abg war nak bagi kan kuikuikuikui.

Walaubagaimana pun aku menyambut hari raya ini dengan penuh kesyukuran selepas berpuasa selama sebulan. Dan Aidilfitri tahun ni adalah aidilfitri yang terakhir aku beraya seorang kerana tahun depan aku telah ada keluarga sendiri tak sabar rasanya menantikan saat yang indah itu.......

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy