RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Dari foto shot ke tarian...


Permulaan cerita ni macam kelakar sebab pada mulanya saya jadikan Gong Mas Production (GMP) adalah untuk menambahkan skill menangkap gambar dan menambahkan kenalan atau dalam erti kata lain prospek sebagai perunding kewangan. Tetapi akhirnya saya adalah salah seorang dari crew GMP di mana di sini juga saya berpeluang untuk mendapatkan job dari segi event yang diadakan dan dapat menjual gambar-gambar yang telah saya tangkap kepada mereka yang berminat.

Pada mulanya saya hanya untuk cukupkan orang semasa sesi photo shot di mana ada di antara penari yang tidak hadir sehinggalah saya mempelajari sedikit demi sedikit tentang jenis-jenis tarian yang tidak pernah saya lakukan selama hidup ini. Terima kasih kepada mereka yang membantu.

Walaubagaimanapun itu semua hanya lah sebagai menambahkan pengalaman hidup kerana kita kadang-kadang perlukan sesuatu yang lain daripada yang lain.







0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy