RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Bersenam untuk kesihatan


Pada 16 hingga 22 Mac 2009 dahulu Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN) telah menghantar 2 orang dari setiap negeri ke Kursus Asas Instruktur Senamrobik anjuran Kementerian Belia dan Sukan di bawah didikan dari dua orang jurulatih yang tidak asing lagi iaitu Cikgu Sharifah Hanim dan Cikgu Azizah dari Majlis Kecergasan Kebangsaan di Teluk Dalam Resort Pulau Pangkor.

Inilah satu-satunya kursus yang paling letih yang pernah saya hadiri kerana masa yang terlalu singkat dan padat. Cuba bayangkan ianya bermula seawal pagi jam 6.30 am hinggalah 12.00 tengah malam. Masa riadah hanya dapat dirasai hanya pada hari pertama sahaja. Tapi apa yang penting makanan di sini sangat-sangat mewah udang bakar, ketam bakar, sotong, daging salai, ikan bakar dan pelbagai lagi. Walaubagaimana pun kami terpaksa makan ala kadar sahaja yelah kursus senamrobik kan pemakanan kenalah jaga.



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy