RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Wajah Baru ......



Kini kereta ku telah siap bersalin kulit. Walaubagaimanapun aku kurang berpuas hati sangat dengan hasil tangan tukang cat ni tapi kerana disebabkan murah dan cepat aku tetap bersyukur kerana telah lama aku nak cat CAG 9077 ni baru sekarang aku mampu untuk merealisasikan. Biru Subaru Pearl ni ditambah dengan Silver Pearl di bahagian sisik VR4 menonjolkan kemamtapan keretaku. Lampu Mitsubishi Galant yang dibeli daripada Lan PBT membuatkan kereta ku tampak garang ditemani dengan bumper MMC. Dan yang pasti sticker MyCarMotorclub terpampang di bahagian atas cermin keretaku huhuhuhuhu....Sport Rim 2 Piece Berjejari hitam menawan kalbu apabila berpusing.

bahagian dalam tak banyak ditambah. Hanya seat Lancer sebagi tempat dudk hadapan, turbo timer yang diberi oleh Ah Chuan Racing 1 Motorsport, Stereng MOMO, VCd Player Scorpian dan speaker,Pre Amp, Power Amp Mohawk beserta box 12 inci, LCD 7 inci mengegarkan bunyi yang berdentum dentam, Siren dan alarm baru (sebab alarm lama dah K.O. huhuhuhu)

CAG 9077 telah lama bersama dengan ku nampak gayanya aku tidak akan jual kereta kesayangan ku ini banyak pahit manis aku bersama dengan keretaku ini. kalau nak kereta lain pun aku akan beli lain sebagai kereta keluarga. Emmm mungkin selepas ini aku akan sentuh enjin plak sebab awal tahun ari tu aku dah sentuh tapi hanya sekadar upgreadkan saje tak mampu lagi kuikuikuikui.

Lepas ni leh la aku berkonvoi dengan penuh keseronokan lebih2 lagi selepas ini aku akan ditemani dengan isteri tersayangku...


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy