RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Hari Raya Aidiladha.............


Tahun ini adalah tersangat lain dari tahun2 lepas. Kerana tahun ini aku akan menyambut perayaan2 yang belum disambut bersama orang tersayang iaitu isteri ku yang tercinta. Biasanya setiap kali perayaan aku biasa saje tak adalah nak rasa balik sangat tapi semenjak aku bergelar suami orang dan ditambah pulak dengan isteri berada di kampung perasaan nak balik membuak2.

Aidil dha tahun ini aku beraya ke Lipis. Aku bukan apa, aku kesian kan Mak Ngah aku. mesti dia beraya sorang atau dengan family Chu aku jer sebab family yang lain dah balik dan cuti semasa majlis perkahwinan aku baru2 ni. Jadinya aku membuat keputusan bersama dengan isteriku untuk balik beraya ke Lipis.

seperti biasa di pagi Aidiladha aku akan ke masjid untuk sembahyang sunat Aidiladha bersama isteriku dan Mak Ngahku. nak dijadikan cite plak kami tiga beranak pakai baju warnanya sama daaaa....

Apa pun aku mengucapkan Selamat Menyambut AidilAdha kepada semua.

1 comments:

armouris said...

info tentang kebaikan cara sembelih kat sini - Kelebihan Menyembelih Binatang

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy