RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Impian musnah Disaat Suka


Segala2nya telah menjadi kenangan dan harapan yang luntur. tatkala aku sudah mampu tersenyum untuk memilih warna untuk mewarnai rumah sewaku diwaktu itu juga satu panggilan menghubungi aku.
Bro : "Assalamualikum En. Amirul,?"
Aku : "Waalaikumsalam ye bang", jawapku.
Bro : "Ada masalah sikit lah En. Amirul tentang rumah yang encik nak sewa tu," katanya.
Aku dapat rasakan sesuatu yang tak best akan berlaku. Belum lagi bro umah sewa tu cakap aku dah dapatagak mesti tak jadi nak disewakan. Sebab masa aku pegi tengok umah tu ari sebelumnya jiran sebelah rumah tu ada cakap yang rumah tu nak dijual.
Bro : "Rumah yang encik nak sewa tu ada orang nak beli dia nak sain borang ari ni,". katanya
Aku : " Alamak abg saya dah kemas barang dah sewa lori dah beli cat tak kan nak cancel lak,? rayu aku.
Bro :"Em nak buat macam mana encik sebab tu saya kol awal sebelum encik nak masuk rumah esok ( Hari ini ),"
Apa yang berlaku aku redha mungkin ini dugaan dan cabaran bagi aku utnuk menempuh hidup berumah tangga. Nampak gayanya aku kena mencari lagi dan terus mencari sehingga jumpa. Ya Allah Ya Tuhanku bantu lah hamba mu ini.... Amin.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy