RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Akhirnya.......ku temui



Setelah sekian lama aku mencari, kini sudah ku temui walaupun ianya agak jauh dari bandar Kuantan aku harus terima sebab banyak faktor yang perlu aku ambik kira. Walaupun harga sewanya RM400 sebulan aku dah tak leh memilih kerana nak cari rumah sewa di dalam bandar Kuantan ni memang susah dan memerlukan kesabaran dan kerajinan tahap maksimum. Dah la aku ni busy orangnya tak ada masa nak pusing2 jadinya setelah mendapat khidmat pertolongan dari kawan ku (Pojie) aku berjaya deal dengan tuan rumah di batu 6 jalan gambang kuantan ni. Alhamdulillah. So ari minggu ni operasi untuk membersihkan rumah, cat rumah, pindah barang dan pelbagai lagi huhuhuhuhhuh.


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy