RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Kepulanganku.....


Hari ini aku kerja separuh hari yelah mana nak kerja dah hati dah tak tenteram huhuhuhuhu....semalam pun tak jadi nak buat kerja .....so hari ni aku mintak kebenaran balik awal....awal aku kol 2.00 petang aku dah chow.....semalam aku tak sempat nak kemas apa pun. Balik dari Karaoke dengan Abg Jak, Pojie and Bad bergayut sekejap dengan orang tersayang aku terus tertido atas sofa depan tv. Kuantan dari malam semalam hujan tak berhenti2 sampai ke hari ni.......letih gak kalau balik lewat2 jadinya lepas pegi umah Tok Chu and umah Makcik ambik barang aku pun bergegas pulang dengan Saga Subaru ku kuikuikuikuikui.

Perjalanan lancar kereta tak banyak tapi hujang sepanjang jalan sampai Temerloh baru la tak ujan kalau tak ikut Tembeling tu sorang2 perasaan gementar tu ada la gak (berani2 takut2). Aku sampai Lipis kol 8. Balik mandi2, basuh kereta jap terus keluar gi industri (port MycarMotorClub) sebab malam ni ada game futsal lawan MDL kalah bayar. Dan ternyata MycarMotorClub memang hebat kami menang so tak yah la kuar duit jimat jimat jimat.
Settle kat padang Futsal kitaorang ke kedai minum untuk bincang konvoi ke Majlis Perkahwinan aku hari Sabtu ni. Nak di jadikan cerita ramai la pulak geng2 ni turun so gempak la bandar Lipis dengan deruan ekzos MycarMotorClub. So bila di kedai perbincangan pun bermula. Lebih kurang 15 biji MycarMotorlub akan follow keluarga aku berarak hari Sabtu ni. Gempak Gempak huhuhuhuhuhu.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy