RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Peh best siotttt............


Semalam aku jalan2 dengan bro Jak terjumpa kedai baru di buka Wanda Speedway tempat dan orang yang aku nak cari untuk memahirkan aku dengan permainan RC menggunakan bateri..... tapi barang2 kat Kuantan ni mmg mahal em........ secara kebetulan dia ajak kitaorang ke track malam semalam jam 10.30 di Emprior Speedway jalan Gambut......aku apa lagi melonjak2 kegembiraan la best......

Malam tu seperti yang dijanjikan aku bersama isteri dan bro jak pergi ke litar untuk meninjau2 keadaan kat sana segan gak sih ye la kita beginner diaorang pro....huhuhuhuhu apa pun aku diajar macam mana nak drift dan sebagainya pengalaman yang menarik dan terbaru di dalam hidupku....bermain bersama golongan pro drifter huhuhuhuhu.......

nampak gayanya lepas ni aku akan upgread kan lagi keretaku.....em tapi ada gak cerita kelakar sih bro jak punya kereta dia pada mulanya tak leh nak main ramai2 sebab channel dia sama so bila orang lain dah tak main dia pun main la dan dan kereta tak leh gerak baru je letak kat litar rupanya dah patah tah masa bila patahnya tak tahu huhhuhuhuhu kesian aok bro baru lepas baiki rosak yang lain pulak .......em dugaan nak jadi drifter otai ............

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy