RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Ya Allah sembuhkan lah mereka........


Ya Allah Ya Tuhanku...... sesungguhnya engkau lah maha pengampun dan maha mengasihani........ sembuhkan lah ayah dan ibu mertuaku dari penyakit yang mereka hadapi sekarang sesungguhnya engkaulah yang maha berkuasa.....
Em ayah mertuaku dah kuar dari hospital tapi tarikh appointment untuk operation punya la lambat 8 March 2010 nak dekat sebulan dari tarikh dia kuar hospital. Mak mertua aku lak tak leh kuar lagi kalau diikutkan Hari Sabtu ni boleh la keluar.......
Apa2 pun aku berharap sangat mereka akan sihat kembali seperti sedia kala boleh la aku ajak ayah mertua kau gi main bowling lagi .............
Kesimpulannya madical card amatlah berguna di saat ini mana tak nya cuba kita bayangkan tempoh masa untuk menunggu untuk operation lama sangat2. Aku ada kol Dr. Lee Pakar di KMC kos rawatan sahaja hampir RM6,000 3 hari 2 malam untuk rawatan hempedu batu karang tersebut.... oleh yang demikian ambik lah madical kad sesungguhnya ianya amat lah berguna......

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy