RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Adakah ini dugaan???????


minggu ini adalah merupakan minggu yang paling menduga aku sebagai seorang suami, sebagai seorang anak saudara ................. ayah mertuaku masuk hospital jengka.....mak mertua aku demam teruk...........hari ni mak saudara aku masuk wad di HTAA...........aku pulak bekerja ke sana bekerja ke sini.....

Ya Allah sekiranya ini dugaan yang engkau berikan kepadaku aku terima dengan penuh redha sesungguhnya ada hikmah di sebalik apa yang berlaku.

Mungkin dulu aku tak sebertanggungjawap seperti sekarang....mungkin dulu aku tak akan keluar wang dari saku untuk orang lain tapi sekarang semua nya telah berubah. Aku bermunasabah keseorangan sesungguhnya pengorbanan aku adalah dari keikhlasan dari hati kecilku...

Sesungguhnya kehidupan berumah tangga sungguh mencabar tapi aku bersyukur kerana aku di anugerahkan seorang isteri yang cukup memahami dan bersabar................

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy