RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Outing ke negeri Penyu














Pada hari Sabtu yang lalu bersamaan 30 hari bulan Januari aku, isteri aku dengan family maksu aku bertolak ke negeri penyu iaitu terengganu. Ini lah aktiviti baru aku selepas bergelar suami berjalan setiap bulan ( kalau berkemampuan ) sebab sebelum kawin dulu memang tak pernah....
Bila sampai ganu ari tu kami puas mencari tempat tinggal hingga la akhirnya kami menginap di Dara Inn kat airport terangganu itu pun dah senja sampai isteri aku dah tertido dah dalam kete. Aku lak sebenarnya tak berapa sihat pening kepala sakit badan demam tapi aku gagahi gak.
kat sana kami just pegi tempat2 yang berkesempatan je seperti pasar payang, pantai batu buruk, masjid kristal, taman tamadun islam dan sebagainya. Kat pasar payang kalau tak bawak RM500 tak sah weh.... Cerita kelakar lak pak su aku teringin sangat nak makan ikan bakar tapi seluruh ganu kami pusing tapi sebuah kedai jual ikan bakar kami tak jumpa hari nak balik baru jumpa itu pun kat Marang at least dapat lah gak huhuuhuhhuhuhuh.

Walau apa pun percutian pertama ni dalam keadaan aku yang tak sihat aku tetap seronok lebih2 lagi dapat melayan anak buah kami (Rayyan) huhhhuhuhu degil and buas budak sorang ni.




0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy