RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

peh letihhhhhhhhh


hari ini aku melakukan aktiviti yang dah lama aku tak buat dan apabila aku buat aduhai penat giler-giler rasanya.......opss lupa nak bagi tau aktiviti apa .......apa lagi joging la dulu2 aku rajin gak ke taman gelora untuk joging pas tu lama kelamaan dah tinggal.....
So semalam aku cakap kat isteri aku yang aku nak joging semula em salah satu faktornya perut aku dah berlapis la aduh tak handsome la kalau berlapis-lapis bukannya kek lapis huhhuhuhuhhuhuh.
Apa pun setelah selesai Solat Subuh padi tadi aku pun bersiap untuk jog aku pusing kawasan rumah aku jer apa pun aku tak leh nak terus jog yang berat aku kena mula dari mula semula .....tapi sesak gak dada tadi...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy