RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Berita yang mengembirakan....


Di saat aku lemah badan dek kerana demam dan tangan kiri ku yang tersalah urat aku mendapat kabar gembira dari isteriku yang tersayang......aku memang dah lama menunggu jawapan dari isteriku. Yelah aku naik rimas bila orang tanya isteri dah lekat belum? dah ada tanda belum?........kini jawapan kepada semua soalan tu dah terjawap. Isteriku dah buat ujian kehamilan dan terpampang 2 garisan menunjukkan dah lekat huhuhhuhhuhhuh. Tapi kandungan itu masih baru lagi em......sebulan rasanya. Kini aku kena bersedia untuk menjadi seorang ayah dan perlu lebih memperkukuhkan lagi kedudukan ku dari setiap segi. Gembira....bimbang.....takut......tak sabar2 semua ada dalam dada aku ni.

Opppss terlupa em doktor menjangkakan kelahiran sulung ni pada 5 Ramadhan ....nampak gayanya isteri aku terpaksa ganti puasa sebulan la lepas ni kesian dia. Dan yang paling penting aku beraya dengan kelahiran anak ku yang pertama Insya Allah. Aku harapkan tiada apa yang berlaku sepanjang tempoh ini sesungguhnya saat ini lah yang paling memdebarkan daripada menantikan keputusan peperiksaan SPM kuikuikuuikuikui....

1 comments:

TRILLION M&E ENGINEERING SDN BHD said...

wahh.. tahniahh..!!
gumbira mendengar nye..
=)

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy