RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Selamat Tinggal 2009...........






2009 telah melabuhkan tirainya, 2009 banyak meninggalkan kesan, pengalaman dan kenangan kepada aku dari segi politik, bencana alam, penyakit, kerjaya, kejayaan dan yang paling aku abadikan adalah Majlis Perkahwinan aku huhuhhhuhu.

Kini 2010 telah menjelang, aku harapkan tahun ini akan mengubah diri aku yang baik kepada yang lebih baik dari sebelumnya. Azam??? em nak cakap azam ni aku dari dulu tak pernah ada azam tapi aku sentiasa inginkan pembaharuan dan peningkatan dalam kehidupan aku.

Nak dimulakan cerita aku bersama isteri tersayang dan adik sepupu ku ke padang MPK 2 untuk meraikan Tahun Baru ingatkan ada lah bunga api tapi bunga kertas je yang meletup dua das apa da huhuhuhuhuhuhu...........Yang menarik dan gempak biasalah geng2 kereta la main audio bergegar dataran tu em sayang Mycar Motorclub tak mengembangkan sayapnya lagi di Kuantan.

"Semalam adalah sejarah,
Hari ini adalah anugerah,
Esok adalah misteri"




0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy