RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Sesuatu yang terbaru............


Semalam adalah sesuatu yang baru dalam hidup aku. Aku tak pernah merasakan keseronokkan bersama keluarga seperti hari semalam. Cuma dalam diam aku terasa sedikit sedih kerana kebahagian itu bukan lah dari keluarga ku sendiri tetapi keluarga mertua aku. Walaubagaimanapun mereka sekarang telah menjadi keluarga aku gak kan.
Apa yang best????...........Yelah semalam mak ayah mertua aku adik2 ipar aku bapak2 mak2 sedara aku datang umah melawat dan tido kat sini. tapi yang kurang syok sikit hari hujan huhhuhuhu. Walau bagaimana pun aku pun buat aktiviti indoor lah apa lagi kalau tidak lain dan tidak bukan bowling. Team aku ( Uban) / Paksu (John Wik Wik) & adik ipar aku (lah) menentang team isteri aku (Jua) / abah mertua aku ( aboh ) & mak sedara aku (sue).
Mlaam tu plak bawak sedara isteri aku (Pokcik) lak datang sebab kereta dia rosak (gear box V6). Lagi satu anak mak sue aku, walaupun dia buas tapi aku seronok... em tak sabar nak dapat anak sendiri. Tapi ada gakl kecewanya ingatkan hari ni kitaorang nak berkelah ke Balok tapi dah kereta Pokcik aku rosak jadinya diaorang pun bergegas nak balik UJ ( Ulu Jempol ).
Walau apa pun aku suka sangat dan tak puas bersama mereka.......em lain kali la nampak gayanya ek huhhuhuhuuhu..... Selamat Tahun Baru 2010

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy