RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Suatu letupan...........


Keadaan ayah dan ibu mertua ku semakin baik .......... alhamdulillah tapi masih di dalm pemerhatian kami sekeluarga....... seperti biasa aku dan isteriku yang tercinta akan balik ke Kuantan selepas Raja Lawak....(bergelak ketawa la dulu kan).....

Aku : "Aduh sayang malasnya la nak balik", kataku kepada isteriku
Isteri : "Kalau abg malas sayang lagi la malasnya;"

Itu la ungkapan yang terpacul keluar dari mulut kami berdua........ tapi apa kan daya kami mesti meneruskan kehidupan rutin kami iaitu bekerja itulah amanat yang perlu kita sebagai rakyat Malaysia pegang supaya lebih cemerlang, gemilang dan terbilang jua.

Setelah bersiap2 untuk pulang seperti biasa aku pulang menggunakan jalan belakang (jalan Tongkiat yang berlubang2)dengan kelajuan yang mantain aku memecut jentera biru ku (CAG 9077) setiba di suatu selekoh..........

PPOOOOOOMMMMMMMMMMMMMM...........SYYYYYYHHHHHHHHHHHH...........

Aduh lubang hancur rim aku............di dalam kepala aku...
"Alamak ada tak barang2 dalam bonet aku ni, jack? Pembuka tayar? Tayar? angin Tayar?..... aku memberhentikan kereta di tempat yang selamat dan terang .... apabila aku ke belakang aku dapati tayar ku tiada angin aduh masalah besarrrrrrrr........isteriku menelefon ayah saudaranya yang tgl di kawasan tersebut.....

Setelah menukarkan tayar yang dipinjamkan daripada kawan ayah saudara ku kami mengambil keputusan untuk pulang semula ker UJ untuk menukar kereta.....Malang sungguh nasib ku......



Abis rim aku bengkok dalam bangat lubang tu grrrrrrrrr........apa2 pun tepat jam 2 pagi aku sampai ker rumah ku di Kuantan dengan menaiki kereta ayah mertuaku.....zzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZ

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy