RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Upgred Keretaku hohohohohhoho


Hari Jumaat yang lalu aku ke KL semata2 untuk mengupgredkan RC ku (kes benggang ada brother panggil evo aku BLM) so seperti biasa 2 orang brother ni mesti pegi bawak kereta diaorang si Abg Jak & bro Nizam....... tapi aku kena cepat sebab malam tu aku kena ke Kuantan untuk ambik gmbr jadinya tak leh la lengah2 ..................... Tapi nasib kami sedikit malang kerana kan baru abis raya Cina so barang2 banyak abis la kena tgu pertengahan bulan 3 baru leh ada semua brg ....... walaubagaimana pun aku berjaya merayu pada tokey kedai tu supaya dia leh jual sampel kereta RC kepunyaan dia Fairlady Z brooo siap braket lampu siap rim NISMO huhuhuhuhu.....Jadinya aku berjaya memujuk tokey tersebut dan menjualkan kepadda ku ....dan dan lak abg Jak and Bro Nizam nak gak em sambar gak la mana yang ada kat situ pening kepala tokey tu melayan kami ....

Em lepas ni aku nak cari sebijik lagi untuk aku bg pada orang rumah ku .............. sekurang2nya aku ada dua kereta dan aku leh la bersosial dgn orang rumah ku di LItar Wanda Speedway ........


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy