RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Saat yang aku nantikan..............



Setelah 3, 4 kali aku bersama isteriku ke Klinik Sulaiman Bukit Setongkol untuk melihat babyku yang pertama akhirya hari ini impian kami termakbul di mana aku dapat melihat dengan jelas pergerakkan babyku.... dia melambai2kan tangannya....menendang2 perut ibunya.....berguling2 ke atas ke bawah.....oh aku sungguh kagum dengan ciptaan yang maha esa ini......

Dijangka 16 Sept 2010 nanti lahirlah babyku ini ...insya Allah .....em masa tu kalau ikut kalendar seminggu lepas Raya Aidilfitri....em nampak gayanya tahun ni isteri ku dapat la berpuasa penuh huhhuhuhuhuhu tak yah la nak ganti2.......

Em persoalan sekarang adakah putera atau puteri tapi kalau tengok kan keaktifan si baby di dalam kandungan tadi macam putera jer huuhhuhuhuhuhu main bola la kita huuhuhuhuhuhuh........

Apa pun putera atau puteri aku tak kisah kerana itulah pewaris aku itulah zuriat kami hasil dari percintaan aku bersama isteriku tersayang .........

Kepada isteriku kita bina hidup baru hidup yang akan ada orang ketiga (bukan orang lain tetapi zuriat kita yang akan kita didik supaya menjadi insan yang berguna kepada agama bangsa dan negara.


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy