RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Harap kan Pagar ... Pagar Makan Padi...


Hidup ini ibarat roda hidup di tengah kota banyak cabaran dan dugaan hadapi ia dengan tabah..............em memang banyak pancaroba banyak masalah banyak cabaran bila aku sudah membangunkan BayuAlamFotoDesign em.........mana tak nya sampai ke hari ini aku masih lagi be;lum dapat bayaran dari seorang mak andam ni oleh kerana ketamakan menguasai diri dia bolot 5 job dalam satu masa sedangkan dia tak cukup kekuatan dan akhirnya tak bayar upah atau bayaran orang lain.

Aku tidak menyangka dia akan buat perangai macam ni sebab sebelum ini dia tak pernah ambik duit fotografi aku mesti dia suh pengantin direct dengan aku tapi kali ni siap ambik semua duit dan tak bayar2 pada aku....

Apa salah aku ????? aku perlukan duit itu untuk aku rolling modal dan beli barangan atau stok dan juga untuk membayar upah fotografer aku yang lain tapi langsung dia tak angkat bila aku kol tak jawap bila aku SMS....

Tak ada ker sedikit di dalam hati dia sifat perikemanusiaan. Sampai aku terpaksa menipu dan menerima ugutan daridapa costumer.....em dia bersenang lenang......5 job dalam 1 masa di anggarkan 1 job 2k kalau 5 job dah jadi 10k......tapi kenapa tak mampu untuk membayar hak orang lain.....

Wahai insan yang durjana sedarlah diri adakah engkau nak apa yang kau makan itu haram atau tak halal???????????? Ya Allah berikan lah kekuatan pada ku.......kalau ini dugaan yang engkau berikan pada ku setelah aku bangunkan syarikat ku aku terima dengan redha dan hati yang terbuka................tapi bukalah hati insan tersebut untuk membayar bayaran yang sepatutnya dia bayar.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy