RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

LPPKN Pahang berwajah baru....


Hari ini bersamaan hari Khamis 10 Dis 2009 kami warga LPPKN Kuantan secara rasminya bekerja di pejabat baru yang beralamat 64 & 64A jalan Putra Square, 25200 Kuantan Pahang. Opis 3 tingkat di mana Unit Kaunseling dan Unit Penerangan & Pendidikan di tingkat paling atas iaitu tingkat 3 ( aduh letih majat tangga ni ), manakala tingkat 2 didiami oleh Unit Pentadbiran dan seterusnya tingkat bawah dijadikan stor, lobby dan bilik pilot. Oppsss terlupa kemana peginya Klinik Nur Sejahtera Kuantan?.....Klinik Nur Sejahtera Kuantan selang 1 pintu dari Pejabat di tingkat bawah.
Secara keseluruhannya bangunan ini nampak bagus dan selesa cuma ada sedikit ketidak sesuaian seperti ruang untuk klinik sempit. Ruang kerja dan pelbagai lagi. Walaubagaimanapun aku bersyukur kerana kami tidak lagi perlu bersesak2 sepertimana di pejabat lama di dalam kawasan HTAA.
tetapi bila aku dah siap kemas barang2 dimeja aku aku bagaikan tidak selesa dan seperti tidak sebest di tempat lama. ( em mungkin sebab angin baru kot ) Mungkin ada sesuatu yang mebuatkan aku kurang senang.....tapi aku kena thinking positive sebab aku nak kerja lama perkara2 hak asasi manusia aku malas nak masuk campur dah yang aku tau sekarang aku hanya buat kerja aku aku tak kacau orang itu sahaja.

"The best thing to give to your enemy is fogiveness,
to an opponent, tolerance, to a friend your heart,
to your child a good example,
to a father deference,
to your mother conduct that will make
her proud of you,
to yourself respect,
to all men charity"

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy