RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Kehidupan rumah tangga


Kehidupan aku sekarang betul2 dah berubah, dahulu kalau balik kerja lepak2 dulu tapi sekarang tak sabar nak balik. Kalau dulu kuar malam tak tgk jam nak balik kol berapa tapi sekarang asyik tgk jam jer sampai kena tgr dengan bebudak ni (malu gak huhuhuhuh). Dulu kalau balik umah terus boleh balik and landing or internet, tapi sekarang tak lagi aku balik mesti beli barang dapur (contoh semalam kena beli beras) balik kena bantu orang rumah apa yang patut and then baru la boleh nak bertenet huhuhhuhuhu.
Tapi walau apa pun aku bersyukur kerana akhirnya kehidupan aku dah bertukar wajah. Seronok sih bila kita ada kehidupana kita sendiri yang telah kita corak dan warna kan sendiri. And kepada isteri ku .............
Thanks sayang ..................... abang bersyukur kehadrat Illahi kerana dijodohkan kita berdua.........

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy