RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Hobi yang dah lama aku impikan








Kisahnya bermula masa aku kecik lagi dalam lingkungan umur 9 tahun rasa nya. Masa tu aku sedang baca surat khabar Pancaindera (Berita Mingguan) di ruangan tengah kisah hobi Aflin Shauki tentang menggumpul model2 atau patumg2 mainan animasi aku menjadi teruja. Tapi aku masih kecil dan tak mampu nak beli kalau setakat yang local (tak ori tu leh lah ) tapi apa barang kan so dah besar dah ada gaji sendiri dan lebihan duit poket aku merealisasikan hobi aku tue. Walau pun masih sikit tapi lama2 nanti penuh umah aku huhuhhuhuhu.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy