RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Go to Puchong N Shah Alam.............


Ari Jumaat kelmarin aku bersama isteri tersayang dan partner aku Zain ke Shah Alam untuk job perkahwinan sambil2 tue leh la brjalan ke rumah abg ipar aku kat Puchong. Dala sejarah aku ni tak pernah memandu dalam kawasan KL atau Selangor setakat Tol Gombak jer pastu aku pas stereng kat orang lain. Tetapi hari ini dalam sejarah aku memandu sendiri dengan bantuan GPS Gammin Hs aku yang aku install software kat kedai Bad (Adzim.Com) Thanks Bad coz benda alah tu sangat2 berguna bagi aku pergi balik aku menggunakan benda alah tu dan kesimpulannya sangat2 berguna dan aku telah memecah rekod pemanduan aku huhhuhhuhuhuhuhuh.....





0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Kisah aku...kehidupan daku.... All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy